کردستان نیازمند طرح جامع هماهنگی امور عمرانی /بسترهای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود استاندار کردستان به صراحت از معاونین اقتصادی و عمرانی جدید خود درخواست کرد که منشا تغییر و تحولات بنیادین در دوره پیش رو باشند و با برنامه‌ریزی و کار شبانه‌روزی توسعه همه جانبه استان را پیگیری کنند. به گزارش خبرنگار […]

کردستان نیازمند طرح جامع هماهنگی امور عمرانی /بسترهای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود

استاندار کردستان به صراحت از معاونین اقتصادی و عمرانی جدید خود درخواست کرد که منشا تغییر و تحولات بنیادین در دوره پیش رو باشند و با برنامه‌ریزی و کار شبانه‌روزی توسعه همه جانبه استان را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در آئین معارفه و تکریم معاونین امور هماهنگی عمرانی و اقتصادی اظهار کرد: دین مبین اسلام بواسطه قیام امام حسین پابرجا مانده است و امیدوارم بتوانیم از راه و سیره آن امام بزرگوار وشناخت ابعاد وجودی آن حضرت سرمشق و الگو بگیریم.

وی گفت: در استان نیازمند تلفیق جامعی میان علم، اجرا و مدیریت میدانی با کار شبانه‌روزی هستیم و معاونت جدید اقتصادی باید پیوند جدیدی میان مجموعه‌های مرتبط اجرایی و گروه‌های علمی ایجاد کند.

استاندار کردستان افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما جذب سرمایه‌گذاران قابل و علاقمند به سرمایه گذاری در استان است و هم اکنون در استان نیز ۱۷ مجوز بی نام آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است و سرمایه‌گذاران باید احساس کنند که زمینه کار و فعالیت در استان فراهم و ریسک سرمایه‌گذاری پایین است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان