استاندار فارس با بیان اینکه توجه به فقرا و نیازمندان و محرومین در سیره ائمه اطهار تأکید شده است، گفت: معنای جهاد در عصر امروز ما در مسئله اقتصادی و رفع محرومیت‌ها است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۱۲ اردیبهشت در مراسم تجلیل از […]

استاندار فارس با بیان اینکه توجه به فقرا و نیازمندان و محرومین در سیره ائمه اطهار تأکید شده است، گفت: معنای جهاد در عصر امروز ما در مسئله اقتصادی و رفع محرومیت‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۱۲ اردیبهشت در مراسم تجلیل از فعالان عرصه محرومیت‌زدایی استان با بیان اینکه توجه به فقرا و نیازمندان و محرومین در سیره ائمه اطهار تأکید شده است، گفت: معنای جهاد در عصر امروز ما در مسئله اقتصادی و رفع محرومیت‌ها است و خوشبختانه سپاه و بسیج به خوبی به این مسئله ورود کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات خوبی که در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده مربوط به پروژه‌های آبرسانی به ویژه منطقه سیدان شهرستان مرودشت بوده است، افزود: با حضور اعضای شورای تأمین از منطقه سیدان بازدید کردیم و شاهد دغدغه‌ها و خواسته‌های مردمی بودیم تا مشکل آب آن منطقه حل شود و با ورود گروه‌های جهادی به این مسئله شاهد بودیم که طی یک ماه این مشکل آب منطقه حل شد.

ایمانیه با تمجدید از سرعت عمل جهادگران در اجرای این پروژه‌ها گفت: یکی از پروژه‌های دیگری که توسط بسیج سازندگی انجام شد مربوط به منطقه‌ای کنده‌ای بود این پروژه در منطقه صعب‌العبور قرار داشت ولی بازهم جهادگران پا در میدان گذاشتند و برای عملیات اجرایی حتی از بالگرد نیز استفاده کردند.

استاندار فارس با اشاره به طرح‌های دیگر جهاد مبنی بر راه‌اندازی جشن‌های محله‌های بدون اعتیاد، چهارشنبه‌های طلایی ترویج حجاب، راه‌اندازی کمپین روزه اولی‌ها در ماه رمضان، ساخت پروژه‌های ورزشی، نذر رهایی و آزادسازی زندانیان، صندوق‌های قرض‌الحسنه و طرح جهاد سلامت و طرح سردار سلیمانی در کرونا گفت: شاهد هستیم که گروه‌های جهادی در مسئله‌های مختلف نیز به خوبی عمل کرده‌اند و خوشحالیم که جوانان ما در عرصه‌های مختلف به صورت جهادی ورود کرده‌اند و هر جا لازم بوده پای کار هستند و این توقع را ایجاد کرده‌اند که در هر مسئله‌ای می‌توان در کمترین زمان اقدام کرد.

وی در پایان بیان کرد: جهادگران نشان دادند که می‌توان با هزینه کم اما با فایده زیاد حرکت کرد و منجر به بهره‌وری بیشتر شد و مطمئنا نتیجه آن به مردم می‌رسد.