وزیر کشور دقایقی پس از وقوع زلزله‌ای به بزرگی۵.۴ ریشتر در استان هرمزگان، طی تماس تلفنی از استاندار این استان وضعیت و ارزیابی اولیه از این زمین لرزه را جویا شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی بعدازظهر دوشنبه […]

وزیر کشور دقایقی پس از وقوع زلزله‌ای به بزرگی۵.۴ ریشتر در استان هرمزگان، طی تماس تلفنی از استاندار این استان وضعیت و ارزیابی اولیه از این زمین لرزه را جویا شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی بعدازظهر دوشنبه در تماس تلفنی از مهدی دوستی خواست با حضور میدانی و بسیج ظرفیت‌های استانی، نیاز‌های اولیه و فوری زلزله زدگان تامین شود.
وزیر کشور خواستار تداوم تماس و ارسال ارزیابی‌های تکمیلی شد و افزود با توجه به تجربیات و ظرفیت‌های استانی، امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی آغاز شود و سازمان مدیریت بحران هم در این زمینه هماهنگی و همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر بخش‌هایی از استان هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه در حوالی فین و در عمق ۱۴ کیلومتری زمین رخ داد.