مدیون زحمات انتظامی کشور هستیم/ پلیس با خودگذشتی به مردم خدمت می کند رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر کشور در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان انتظامی هستیم، گفت: مدیون زحمات انتظامی کشور هستیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ”بابک محمودی” با حضور در […]

مدیون زحمات انتظامی کشور هستیم/ پلیس با خودگذشتی به مردم خدمت می کند


رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر کشور در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان انتظامی هستیم، گفت: مدیون زحمات انتظامی کشور هستیم.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ”بابک محمودی” با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش و کوشش کارکنان انتظامی هستیم، بیان داشت: پلیس خالصانه در حال خدمت رسانی به زئران اربعین حسینی، که این خود جای شکرگزاری دارد.
وی افزود: این ماموریت بزرگ اربعین با نظم خاصی در حال انجام است که این حاصل مجاهدت و ازخوگذشتگی مجموعه انتظامی است که مدیون زحمات آنان هستیم.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به اینکه تردد جاده ای در این ایام نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: در سایه تلاش مجموعه های انتظامی نظم و انضباط خاصی در جاده ها برقرار است که به لطف پرودگار حوادث جاده ای نیز کاهش داشته است.
محمودی در ادامه به اطلاع رسانی های پلیس در خصوص توصیه به زائران اربعین پرداخت، و افزود: این اطلاعیه ها نیز به خوبی به زائران داده شد که نشان از اراده و همت پلیس در خدمت رسانی است.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور در پایان با اشاره به اینکه پلیس بدون هیچ چشم داشتی در حال خدمت رسانی است، گفت: ان شاء الله خود امام حسین (علیه السلام) اجر و پاداش زحمات این عزیزان هم در دنیا و آخرت به آنان عنایت می کند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان