بهترین فصل فوتبالی رشفورد با انتخاب دوباره به عنوان بهترین بازیکن ماه بازیکن ملی‌پوش یونایتد برای سومین بار در فصل جاری به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از دیلی‌میل، مارکوس رشفورد در ماه فوریه در چهار بازی پنج گل به ثمر رساند […]

بهترین فصل فوتبالی رشفورد با انتخاب دوباره به عنوان بهترین بازیکن ماه

بازیکن ملی‌پوش یونایتد برای سومین بار در فصل جاری به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از دیلی‌میل، مارکوس رشفورد در ماه فوریه در چهار بازی پنج گل به ثمر رساند تا برای دومین ماه متوالی و سومین بار در این فصل جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را دریافت کند. به این ترتیب او رکورد محمد صلاح را تکرار کرد که در فصل ۲۰۱۷/۱۸ نیز سه بار جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را به دست آورده بود.

علاوه بر این، رشفورد اولین بازیکن در دو سال اخیر شد که برای دو ماه متوالی برنده این جایزه می‌شود. پیش از او ایلکای گوندوغان، هافبک سیتی، در ژانویه و فوریه ۲۰۲۱ بهترین بازیکن ماه شده بود.

در مجموع، رشفورد ۲۵ ساله چهار بار به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر در دوران حرفه‌ای خود انتخاب شده است که سه بار آن در این فصل بوده است. این رکورد در اختیار سرخیو آگوئرو و هری کین است که هر کدام هفت بار موفق به بردن این جایزه شدند.

همچنین اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، نیز به عنوان بهترین مربی ماه فوریه لیگ برتر انتخاب شد تا برای دومین بار در این فصل برنده جایزه بهترین مربی ماه شود.

یونایتد که با ۴۹ امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد، یکشنبه میزبان ساوتهمپتون است و بعد از شکست سنگین هفته قبل برابر لیورپول مصمم است سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاورد