دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) رشته های مختلفی را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه های قرآنی و غیر قرآنی دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت، محسن حاج کاظمیان، رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان اظهار کرد: دانش روشنی بخش […]

دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) رشته های مختلفی را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه های قرآنی و غیر قرآنی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت،

محسن حاج کاظمیان، رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان اظهار کرد: دانش روشنی بخش اندیشه است و در این دانشگاه سعی کرده ایم بستری برای رشته های متنوع و افزایش دانش داشته باشیم.
وی ادامه داد: این رشته ها در مقطع کارشناسی شامل: علوم قرآن و حدیث، روانشناسی، مشاوره، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم تربیتی، معارف اسلامی و مدیریت، معارف اسلامی- تبلیغ و ارتباطات، فلسفه و کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی می باشد.
وی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته هایی اعم از: علوم قرآن و حدیث، روانشناسی اسلامی(گرایش روانشناسی مثبت گرا)، نهج البلاغه(گرایش اصول الدین و معارف علوی)، تفسیر و علوم قرآن، فقه و مبانی حقوق اسلامی، اخلاق کاربردی، شیعه شناسی(گرایش کلام)، علوم حدیث(گرایش تفسیر اثری)، مذاهب اسلامی وجود دارد.
رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اظهار کرد: از آنجایی که این دانشگاه رسالت خود را بر پایه تبلیغ آموزش قرآن و عترت بنا نهاده است اما در کنار رشته های قرآنی، رشته های روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره، حقوق را نیز تدریس می‌کند و از جمله رشته هایی است که دانشجویان علاقه زیادی به آن ها دارند.
وی ادامه داد: همچنین در این دانشگاه محیطی فراهم شده است که دانشجویان بتوانند در آرامش به ادامه تحصیل بپردازند و دوره های آموزشی برای ورود به بازار کار نیز در این دانشگاه فراهم شده است.
دکتر حاج کاظمیان تاکید کرد: انشالله دانشجویان بتوانند با تلاش و کوشش در این رشته ها به درجات بالای علمی برسند.