قاتل شهروند سنندجی در دام پلیس افتاد رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل شهروند سنندجی در کمتراز ۳ ساعت در عملیات ضربتی پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبداله فاتحی در تشریح این خبر اظهار داشت:روز گذشته با اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر […]

قاتل شهروند سنندجی در دام پلیس افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل شهروند سنندجی در کمتراز ۳ ساعت در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبداله فاتحی در تشریح این خبر اظهار داشت:روز گذشته با اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه جسد بی جان یک شهروند سنندجی در داخل پارکینگ مجتمع محل سکونتش برروی زمین افتاده است، بلافاصله تیم ویژه بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه و بررسی های اولیه دریافتند این شهروند ۴۲ ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است که با توجه به حساسیت موضوع،رسیدگی به پرونده در خصوص شناسایی ودستگیری قاتل آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان بیان داشت: کارآگاهان در تحقیقات تخصصی و با بهره گیری از روش های اطلاعاتی و فنی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات ضربتی در مخفیگاهش درکمتراز ۳ ساعت در سنندج دستگیر کردند.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد کرد، اظهار داشت: متهم در اظهارات خود علت و انگیزه قتل را اختلاف قبلی خانوادگی بیان کرد و در ادامه قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان