رئیس کل دادگستری به‌همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از مجتمع سرپرستی دادسرای اصفهان بازدید به‌عمل آورد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، درحاشیه این بازدید حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: ضرورت وجود فضای فیزیکی مناسب برای مراجعان به‌عنوان […]

رئیس کل دادگستری به‌همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از مجتمع سرپرستی دادسرای اصفهان بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، درحاشیه این بازدید حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: ضرورت وجود فضای فیزیکی مناسب برای مراجعان به‌عنوان یکی از مصادیق تکریم ارباب رجوع می باشد.

وی همچنین استفاده از تجهیزات و امکانات به‌روز و باکیفیت را از دیگر مصادیق تکریم ارباب رجوع شمرد و تصریح کرد: اگر وسایل و تجهیزات مورد استفاده در جهت خدمت‌رسانی به مراجعان به‌روز و با‌کیفیت باشد هم امر خدمت‌رسانی با سرعت و کیفیت بهتر دنبال می‌شود و هم مردم با مراجعه به مجتمع‌های قضایی احساس بهتری از دریافت خدمات خواهند داشت.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین جعفری در راستای رفع برخی مشکلات و کمبود‌ها دستوراتی را صادر نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز از صدور ۵۲۲۴۹۱ فقره ابلاغ قضایی در استان در طول مردادماه سال جاری خبر داد و بیان داشت: از تعداد ۵۲۲۴۹۱ ابلاغ قضایی صادره، تعداد ۴۹۶۰۶۷ ابلاغ به شکل الکترونیک صادر گردید که این آمار حدود ۹۵درصد از ابلاغ‌های صادره را در‌بر‌می‌گیرد.

سید محمد موسویان بیان داشت: حدود ۵ درصد از ابلاغ‌های صادره به شکل فیزیکی صادر می‌شود و تا زمانی که صدور ابلاغ‌های الکترونیک استان به صد‌درصد برسد؛ وظیفه تسلیم این ابلاغیه‌ها به طرفین پرونده‌ها بر عهده نیروی انتظامی خواهد بود.