مسؤول بسیج جامعه زنان استان اصفهان گفت: جشنواره ستاره‌ها معطوف به حوزه فرهنگ، عفاف و حجاب با هدف شناسایی، جمع آوری بانک اطلاعاتی و معرفی دختران محجبه برتر در سطح استان و کشور برگزار می‌شود.

فاطمه باباسالاری، مسؤول بسیج جامعه زنان استان اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: جشنواره ستاره‌ها با برنامه‌ریزی یک هیأت اندیشه‌ورز معطوف به حوزه فرهنگ، عفاف و حجاب جامعه در دستور کار بسیج جامعه زنان استان اصفهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود، افزود: این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از دختران محجبه برتر در چهار محور قرآنی، علمی، هنری و ورزشی در ۲ بخش فردی و گروهی در رده سنی ۷ تا ۲۵ سال برگزار می‌شود.

باباسالاری اضافه کرد: منتخبان چهار عرصه در سطح استان و کشور بواسطه شرایط شرکت در جشنواره شناسایی می‌شوند و با توجه به شناسایی ظرفیت‌های دختران نخبه و محجبه در استان اصفهان این جشنواره ادامه خواهد داشت.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان اصفهان با بیان اینکه در این جشنواره یک بانک اطلاعاتی بسیار خوب از دختران برتر و محجبه استان تهیه می‌شود، گفت: تجلیل در برنامه‌های تلویزیونی، معرفی نخبگان عرصه‌ها به مخاطبان، دوستان و همکاران خودشان با هدف الگوسازی و استفاده از پتانسیل منتخبان بواسطه جمع‌آوری یک بانک اطلاعاتی از برنامه‌های پس از برگزاری جشنواره است. 

وی تاکید کرد: مخاطبان یک ماه فرصت دارند تا از تاریخ ۲۱ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد فیلم‌های معرفی خود را برای ادمین کانال جشنواره به آدرس @jashnvarehesfahan ارسال کنند تا پس از ارزیابی در ۲۱ تیرماه منتخبان جشنواره معرفی شوند.