طرح مقابله با اراذل و اوباش در اصفهان اجرایی شد رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ۲ روزه مقابله با اراذل و اوباش با هدف پیشگیری از وقوع جرایم در سراسر این استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس […]

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ۲ روزه مقابله با اراذل و اوباش با هدف پیشگیری از وقوع جرایم در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: طرح مقابله با اراذل و اوباش با هدف ارتقای امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم به مدت ۲ روز در سراسر استان اجرایی شد.

وی افزود: دراین طرح که از ظرفیت تمامی کلانتری ها و پاسگاه های استان بهره گیری شد تعداد ۲۳ نفر از اراذل و اوباش مطرح که با اقدمات شرارت آمیز خود باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بودند دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۳ قبضه انواع سلاح سرد و مقادیری انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه های متهمان خبر داد و گفت: طرح های ویژه پلیس پیشگیری به منظور ارتقاء امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرائم با قوت ادامه دارد و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی یا تحرک افراد مشکوک در محله خود موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند