پهپادهای ترکیه برخی مواضع و مراکز شبه نظامیان کرد سوریه را هدف قرار دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، و به نقل از شبکه المیادین، یک پهپاد ترکیه روز پنجشنبه در دو نوبت یک مرکز وابسته به شبه نظامیان کرد موسوم به نیروهای سوریه دمکراتیک(قسد) را در روستای «مشیرفه» در شمال غرب حسکه […]

پهپادهای ترکیه برخی مواضع و مراکز شبه نظامیان کرد سوریه را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، و به نقل از شبکه المیادین، یک پهپاد ترکیه روز پنجشنبه در دو نوبت یک مرکز وابسته به شبه نظامیان کرد موسوم به نیروهای سوریه دمکراتیک(قسد) را در روستای «مشیرفه» در شمال غرب حسکه هدف قرارداد.

مرکز هدف قرار گرفته در ۵۰۰ متری پایگاه نظامیان آمریکایی قرار داشت.

هواپیمای بدون سرنشین ترکیه یک پایگاه وابسته به کردهای سوریه در منطقه «تل حبش» و یک پایگاه دیگر در نزدیکی سد «الجوادیه» در شمال حسکه را بمباران کردند.

شبکه المیادین به نقل از منابع محلی اعلام کرد که شبه نظامیان کرد، مواضع و مقرهای خود در داخل میدان نفتی العمر در استان دیرالزور در شرق سوریه را نیز تخلیه کرده اند.

یاشار گولر وزیر دفاع ترکیه پیشتر اعلام کرده بود که همه تاسیسات متعلق به پ. ک. ک در سوریه و عراق اهداف مشروع این کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، از خبرگزاری آناتولی، وزیر دفاع ترکیه با بیان این مطلب افزود: موضع نیروهای مسلح ترکیه در برابر تروریسم با همان اصول ادامه دارد.

گولر گفت: مبارزه ما با تروریسم با عزم، استقامت و قاطعیت بیشتر تا نابودی همه تروریست‌ها در این جغرافیا ادامه خواهد داشت.

المیادین همچنین اعلام کرد که یک هواپیمای بدون سرنشین ترکیه از نوع بیرقدار در نزدیکی روستای «تل بیدر» در شمال غربه حسکه سرنگون شد.
این پهپاد با موشک شلیک شده از پایگاه نظامیان آمریکا در «تل بیدر» و پس از پرواز بر فراز این پایگاه هدف قرار گرفت.