مبارکه مقصد یست‌و‌سومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

شهرستان مبارکه میزبان بیست‌وسومین سفر شهرستانی شورای اداری استان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ صبح امروز بیست‌وششم مردادماه. بیست‌وسومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان، معاونین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهرستان مبارکه رقم خورد.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از کارخانه پلی‌اکریل، منطقه کارگاهی زیباشهر، تونل سیمان سپاهان. منطقه کارگاهی دیزیچه و پروژه ادامه چهاربانده امام رضا (ع)، مسکن مهر دیزیچه و نهضت ملی مسکن شهر مجلسی. ملاقات مردمی، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان مبارکه. و حضور در شورای اداری مشترک استان و شهرستان بخش‌هایی از برنامه استاندار اصفهان در شهرستان مبارکه است.

روز گذشته، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مبارکه دیدار و گفتگو کرد.

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان مبارکه نیز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان برگزار خواهد شد.

در جریان این سفر یک روزه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری. اصفهان با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان مبارکه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان را برگزار خواهد کرد.