وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد برای سرکوب مبارزات ملت فلسطین در کرانه باختری، ۱۰ گردان اضافی از ارتش اسرائیل در این منطقه مستقر شده‌اند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم،بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگویی با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: ۱۰ گردان اضافی به […]

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد برای سرکوب مبارزات ملت فلسطین در کرانه باختری، ۱۰ گردان اضافی از ارتش اسرائیل در این منطقه مستقر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم،بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگویی با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: ۱۰ گردان اضافی به کرانه باختری اعزام شدند تا بتوانند به تقویت نظامیان حاضر در کرانه باختری کمک کنند

به اعتراف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شمار نیروهای حاضر در کرانه باختری برای سرکوب مبارزان فلسطینی ناکافی بوده و برای ادامه عملیات سرکوب نیاز به تقویت این نیروها احساس می‌شد.

گفتنی است از اوایل سال جاری میلادی موج عملیات مقاومت به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، امری که صهیونیست‌ها را نگران و کارشناسان فلسطینی را به وقوع انتفاضه جدید امیدوار می‌کند.