معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۳۵ هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با بیش از ۶۸۸ میلیارد تومان اعتبار در استان مازندران اجرا شد به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر سردارضیاالدین حزنی صبح سه شنبه در آئین تجلیل فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت […]

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۳۵ هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با بیش از ۶۸۸ میلیارد تومان اعتبار در استان مازندران اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر سردارضیاالدین حزنی صبح سه شنبه در آئین تجلیل فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی مازندران با اشاره به خدمات رسانی جهادگران در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: خیر دنیا و آخرت در رسیدگی به محرومان است.

وی با اشاره به این که عقب ماندگی در زیر سبزی مازندران دیده می‌شود، افزود: یکی از کارهای قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی این است که مشکلات مردم و مناطق را کم کنیم.

وی ادامه داد: در مازندران چهار هزار و ۴۹۳ مسجد و بیش از سه هزار و ۲۰۰ مهدیه و تکایا و غیره وجود دارد و این در حالی که استان به بیش از شش هزار مسجد در استان نیاز است.

سردار حزنی زیباسازی و بازسازی، رسیدگی به سرمایش و گرمایش مساجد را در استان لازم دانست و گفت: در برخی از مناطق استان از روستاهای کوهستانی کجور نیازمند ساخت مسجد هستیم.

وی با اظهار اینکه دو هزار و ۸۷۸ پروژه محرومیت زدایی در استان مازندران اجرا شد، گفت: همچنین ۳۲ هزار ۶۶۰ پروژه غیر عمرانی نیز در استان مازندران انجام شد و ۶۸۸ میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ها درن ظر گرفته شده است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناکارآمدی اقتصاد کشور ظرف ۲۵ سال، آب و خشکسالی را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: بیشترین بیکاری مربوط به کهکیلویه و بویراحمد، بیشترین طلاق مربوط به خراسان و تهران، فارس، گیلان، مازندران و غیره است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی آموزش محور روی برخی از مسائل آسیب زا کار کنند و نسبت به رفع مشکلات فراروی گروه‌های جهادی برنامه ریزی کنیم.