بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز، یک واحد کبابی متخلف در این شهرستان را به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی، تعطیل کردند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان نی ریز گفت: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر وجود جسم خارجی در گوشت […]

بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز، یک واحد کبابی متخلف در این شهرستان را به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی، تعطیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان نی ریز گفت: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر وجود جسم خارجی در گوشت کباب یک واحد کبابی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، پس از بازدید کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز از این واحد صنفی و تایید شکایت، با استناد به آیین نامه ماده ۱۳ مواد خوراکی و آشامیدنی و تایید مراجع قضایی شهرستان، این واحد صنفی متخلف تعطیل شد.

داور آل داود افزود: مراکزی که در آن‌ها شرایط بهداشتی رعایت نمی‌شود، می‌توانند منشأ بیماری‌های گوناگون باشد که به منظور حفظ بهداشت عمومی جامعه و سلامت شهروندان، نظارت مستمر بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و نیز برخورد با متخلفان به طور جدی از سوی کارشناسان این شبکه بهداشت و درمان در حال انجام است.

او از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، این موارد را در تماس با شماره ۱۹۰ سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع رسانی کنند.