رئیس جمهورتاکید کرد: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دست های آشکار و پنهان این جنایت را شناسایی کرده و به دست عدالت بسپارند تا مجازات شوند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس جمهور در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه تروریستی شاهچراغ تاکید کرد که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دست های آشکار و […]

رئیس جمهورتاکید کرد: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دست های آشکار و پنهان این جنایت را شناسایی کرده و به دست عدالت بسپارند تا مجازات شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس جمهور در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه تروریستی شاهچراغ تاکید کرد که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دست های آشکار و پنهان این جنایت را شناسایی کرده و به دست عدالت بسپارند تا مجازات شوند.

متن پیام سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی کور به سومین حرم مطهر اهل بیت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد، بار دیگر قلوب ملت ایران را اندوهگین و داغدار کرد.

دشمنان ایران عزیز نا امید و ناکام از مقابله با اراده مقاوم ملت بزرگ ایران، با ارتکاب جنایت خونین دیگری چهره پلید خود را نمایان کردند.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه هولناک به خانواده شهدا ، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

وزارت اطلاعات و سایر دستگاه های مسئول اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی و قضایی باید با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت بسپارند تا به مجازات جنایات ننگین خود برسند .

یقینا ملت عزیز ایران با غلبه بر توطئه خباثت‌آمیز دشمنان ، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران