فرماندار اصفهان گفت: در احیای بافت تاریخی نگاه واحد و مشترک باید وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم منطقه‌ یا مدیریت واحدی برای این حوزه ایجاد شود چون نگاه مدیریت منطقه نگاه عمرانی به شکل شهرسازی است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی با حضور در سی […]

فرماندار اصفهان گفت: در احیای بافت تاریخی نگاه واحد و مشترک باید وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم منطقه‌ یا مدیریت واحدی برای این حوزه ایجاد شود چون نگاه مدیریت منطقه نگاه عمرانی به شکل شهرسازی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی با حضور در سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: رویکردهای شورای ششم شهر نسبت به مسائل مختلف قابل تقدیر است. از جمله این رویکردها که در برنامه‌ها و بودجه سال جاری مشاهده می‌شود توجه به عدالت، فساد ستیزی و محله محوری است.
وی افزود: همدلی اعضای شورا و شهردار برای خدمت، وقت‌گذاری و بین مردم بودن، برنامه‌ محوری در بسیاری از بخش‌ها نیز در عملکرد شورا مشهود است. همچنین مبانی دقیق و درستی برای انتصابات در مدیریت شهری مدنظر شورای شهر است.
فرماندار اصفهان گفت: درخواست مردم افزایش همدلی میان مسئولان است، همدلی‌ها باید موجب امیدآفرینی شود. ممکن است انتقادی نیز وجود داشته باشد اما عزم مسئولان باید برای کار باشد نه حاشیه سازی.
وی با اشاره به پراکندگی مدیریتی و عدم انسجام در بسیاری از بخش‌ها بیان کرد: برخی پدیده‌ها در شهر مطرح می‌شود که برای پاسخ‌گویی و حل آن مشکل مشخص نیست چه بخشی مسئول است.