انجام ۲۰۸ عملیات امداد و نجات در هفته گذشته رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام ۲۰۸ عملیات امداد و نجات و نجات جان ۸۲ نفر از شهروندان در هفته گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری […]

انجام ۲۰۸ عملیات امداد و نجات در هفته گذشته

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام ۲۰۸ عملیات امداد و نجات و نجات جان ۸۲ نفر از شهروندان در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ‌امید باقری با اعلام این خبر گفت: در هفته گذشته ۱۰ هزار و ۷۰۴ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برقرار شد و کارشناسان ستاد فرماندهی، پاسخگوی این تماس‌ها بودند.
او با بیان اینکه در مجموع ۲۰۸ مورد عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی در هفته گذشته انجام شده است، افزود: از این تعداد ۸۸ مورد حریق و ۱۲۰ مورد حادثه و خدمات ایمنی بوده است.
رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه آتش‌نشانان در این مأموریت‌ها موفق به نجات جان ۸۲ نفر از شهروندان شدند، گفت: به‌منظور افزایش سرعت امدادرسانی و جلوگیری از خسارات جانی و مالی شهروندان، در هفته گذشته ۵۸ مورد استقرار اطفائیه در نقاط حساس و پرتردد شهر صورت گرفته و برای جلوگیری از خسارات، ۹۹ مورد گشت ایمنی در راستای شناسایی نقاط مخاطره‌آمیز سطح شهر انجام شده است.