رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان معتقد است الاتحاد ممکن است از سوی AFC نقره‌داغ شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ایمن الرفاعی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان در واکنش به لغو بازی شب گذشته (دوشنبه) بین تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا به دلیل […]

رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان معتقد است الاتحاد ممکن است از سوی AFC نقره‌داغ شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ایمن الرفاعی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان در واکنش به لغو بازی شب گذشته (دوشنبه) بین تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا به دلیل خودداری نماینده عربستان از ورود به زمین، به سایت «کوووره» بحرین گفت: حالا همه چیز در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا است، اگر ثابت شود که الاتحاد به خاطر عدم حاضر شدن در زمین مرتکب اشتباه شده است، مجازات خواهد شد.

وی افزود: اگر جریمه در نظر گرفته شده جریمه سنگینی نباشد، با نتیجه ۵ بر صفر بازنده خواهد شد و ۱۰ هزار دلار هم جریمه نقدی می‌شود، مشروط بر اینکه به حضور در این مسابقات ادامه دهد، یا اینکه از حضور در این مسابقات منع خواهد شد و در جریمه‌ای سنگین‌تر حتی ممکن است از حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا با همان مبلغ جریمه نقدی محکوم شود.

الرفاعی تصریح کرد: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا ببیند که هیچ تخلفی از سوی هیچیک از طرفین صورت نگرفته است، ممکن است بازی در زمان دیگری تکرار شود.

رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان همچنین در خصوص تندیس حاج قاسم سلیمانی و شعارهایی که در ورزشگاه توسط هواداران سپاهان سر داده شد، گفت: این موضوع منوط به صلاحدید و تصمیم AFC است.

فدراسیون فوتبال عربستان هم حمایت کامل خود را از باشگاه الاتحاد، نماینده این کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شرایط غیرمترقبه تصمیم به لغو دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گرفت و موضوع به کمیته‌های مربوطه ارجاع خواهد شد.

فدراسیون عربستان هم با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «ما اتفاقات مربوط به بازی الاتحاد (با سپاهان) که قرار بود عصر دوشنبه در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود را دنبال کردیم. فدراسیون عربستان از تمایل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی در شرایط مناسب قدردانی می‌کند که فدراسیون فوتبال عربستان با پیگیری مستمر نمایندگان خود که باشگاه الاتحاد را به ایران همراهی کردند، متوجه این موضوع شد. فدراسیون فوتبال عربستان بر حمایت کامل خود از باشگاه الاتحاد تأکید می‌کند و تمام اقدامات قانونی را برای حفظ حقوق خود انجام می‌دهد».