مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به استمرار جریان عاشورا در همه زمان‌ها، گفت: ملت ایران با درس گرفتن از عاشورا، برای زمینه سازی ظهور فداکاری خواهد کرد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی امروز در […]

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به استمرار جریان عاشورا در همه زمان‌ها، گفت: ملت ایران با درس گرفتن از عاشورا، برای زمینه سازی ظهور فداکاری خواهد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی امروز در یادواره شهید پویا ایزدی شهید مدافع حرم و شهدای باغبادران گفت: مبعث رسول اکرم(ص)، عید غدیر، روز عاشورا و روز ظهور حضرت ولی عصر (عج) چهار نقطه عطف تاریخی و روز بزرگ در جهان اسلام است.
وی با بیان اینکه روز بعثت روز ولادت اسلام است، افزود: پیامبر بزرگ اسلام (ص) در طول ۲۳ سال پیامبری خود با اخلاق، جامعه را شیفته خود ساختند و افراد به واسطه خلق نیکوی پیامبر (ص) شیفته ایشان شدند به گونه‌ای که حتی در بازی کودکان شرکت می‌کردند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت عید غدیر اشاره کرد و ادامه داد: عید غدیر در امتداد بعثت، نقطه عطف دومی در تاریخ اسلام است که مسیر اصلی هدایت را به مردم نشان داد و لازم است این مناسبت هرساله حفظ شود.
وی عاشورا را سومین نقطه عطف تاریخی اسلام عنوان و اظهار کرد: عاشورا احیاگر اسلام، احیاگر بعثت و غدیر بود و اگر عاشورایی نبود خبری از اسلام‌ نبود.
حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: امروز نیز ادامه راه پیامبر (ص)، حضرت علی (ع)، و امام حسین (ع) جز با قرار گرفتن در مسیر مکتب عاشورا محقق نمی‌شود.
وی به سیره شهدای دفاع مقدس در پیروی از مکتب علوی و حسینی اشاره کرد و افزود: از بین ۹۳هزار وصیتنامه شهدای دفاع مقدس بیش از ۵۳ هزار وصیتنامه به قیام عاشورا و ادامه راه حسینی تذکر و توصیه کرده‌اند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: باید از خدا خواست که در مسیر امام حسین (ع) ثابت قدم بود و ولایت‌مدار به دیدار خدا رفت.
حجت‌الاسلام صادقی به مذاکرات اخیر هسته‌ای اشاره کرد و گفت: دشمن دقیقا در همین زمان که شور و نشاط حسینی همه جای ایران اسلامی را فراگرفته، به دنبال فشار و تهدید علیه ما در مذاکرات است تا ما را ناچار به پذیرش کنند غافل از اینکه ملت ایران از عاشورا درس عزت گرفته است.
وی چهارمین روز بزرگ اسلام را روز ظهور حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و گفت: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همه به عشق اهل بیت (ع) و برای زمینه‌سازی ظهور از جان خود گذشتند و این مسیر تا ظهور ادامه خواهد یافت.