فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مشکلات سد معبر در بازار اصفهان گفت: نه نیروی انتظامی و نه شهرداری به تنهایی قادر به حل مسئله نیستند. در این راستا کار مشترکی میان راهور و شهرداری منطقه نیاز است تا برای حل مشکل به نتیجه یکسان برسیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مشکلات سد معبر در بازار اصفهان گفت: نه نیروی انتظامی و نه شهرداری به تنهایی قادر به حل مسئله نیستند. در این راستا کار مشترکی میان راهور و شهرداری منطقه نیاز است تا برای حل مشکل به نتیجه یکسان برسیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری با حضور در صحن علنی شورای شهر با اشاره به پرونده ساخت یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروی انتظامی اظهار کرد: از سال ۸۸ تا کنون این مشکل به طول انجامید که امروز با تعامل میان شورای شهر، شهرداری و نیروی انتظامی این پرونده حل و فصل شد.

وی با بیان اینکه در بحث معیشت همکاران دچار مشکل هستیم، گفت: مسکن پله اول است و نزدیک به ۳۷۶۰ نفر از همکاران ما فاقد مسکن هستند و این آماری جدای از بازنشستگان است.حقوق این کارکنان کفایت زندگی آن‌ها را نمی‌کند و گاهی به دنبال شغل دوم هستند و این خستگی مفرط سبب ایجاد مشکلاتی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مسئولان امر در ایجاد راه‌هایی که برای حل این گره‌ها موثر است باید به ما کمک کنند تا در فرآیندی یکی دو ساله مشکل مسکن همکاران خود را حل کنیم.

وی در ادامه، با بیان اینکه برنامه‌های روتین برای مدیریت وضعیت ترافیک در اول مهر وجود دارد، گفت: در یک ماه اول برنامه‌ ریزی‌هایی داریم تا این وضعیت مدیریت شود. در این راستا آموزش و انتخاب سرویس‌ها برای ایاب و ذهاب دانش آموزان مدنظر است.

میرحیدری با اشاره به مشکلات سد معبر در بازار اصفهان گفت: نه نیروی انتظامی و نه شهرداری به تنهایی قادر به حل مسئله نیستند. در این راستا کار مشترکی میان راهور و شهرداری منطقه نیاز است تا برای حل مشکل به نتیجه یکسان برسیم.

وی در خصوص مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی چهارباغ اظهار کرد: باید فکری کرد تا فروشندگان و مغازه‌دارهای چهارباغ خود نیز احساس تکلیف کنند. نشست‌های دور میزهایی که در مقابل مغازه‌ها قرار گرفته در این محور، کشف حجاب و دیگر مشکلات فرهنگی را به همراه دارد، وقتی با صاحب مغازه صحبت می‌کنیم می‌گوید این موضوع کاری به من ندارد و مغازه من از شهرداری اجاره شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: قدرت نظارتی شهرداری در این خصوص باید بالا برود بنابراین در این قراردادها میان مغازه و شهرداری، اداره اماکن نیز دیده شود.

وی در خصوص حضور گروه‌های آسیب‌دیده که سبب ایجاد ناهنجاری‌هایی در محور چهارباغ و.. می‌شوند، گفت: وضعیت نسبت به یک سال و دو سال پیش بهتر شده است. البته کار ما مانند پس زدن لایه است، پاتوق این گروه‌ها پارک شهید رجایی بود، آنجا را پس زدیم اما به سمت ارگ رفتند و متأسفانه الان بین پل فردوسی و پل خواجو حضور پیدا می‌کنند که برای اصفهان مناسب نیست.

میرحیدری خاطرنشان کرد: بررسی کردیم و مشخص شد که ۷۳ درصد این گروه‌ها بچه‌های طلاق هستند و کسی به آن‌ها رسیدگی نمی‌کند. بنابراین نیازمند همکاری بین دستگاهی برای حل این مشکل هستیم.

وی با اشاره به هفته فراجا در مهرماه گفت: اگر برنامه‌ریزی کنیم که شهرداران مناطق و کلانتری‌ها برنامه‌ای برای تجلیل از کلانتری‌ها ترتیب ببینند موثر است. این تاثیر را در همدلی و هم افزایی برای انجام کارها و در انظار عمومی شاهد خواهیم بود.