سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان : از ابتدای مرداد ماه تاکنون ۲۰ هزار و ۱۵۲ زائر ازپاکستان از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان وارد سیستان و بلوچستان شدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان،  جواد قنبری گفت: از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۹۷ زائر […]

سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان : از ابتدای مرداد ماه تاکنون ۲۰ هزار و ۱۵۲ زائر ازپاکستان از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان وارد سیستان و بلوچستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان،  جواد قنبری گفت: از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۹۷ زائر از طریق پایانه مرزی ریمدان شهرستان دشتیاری و ۸ هزار و ۸۵۵ زائر از طریق پایانه مرزی شهرستان میرجاوه وارد استان شده‌اند.
سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر به همت دستگاه‌های مختلف و گروه‌های مردمی همه امکانات لازم برای رفاه حال زائران در دو پایانه مرزی استان فراهم شده، افزود: از ماه‌ها قبل برنامه ریزی ها برای ورود زائران اربعین از دو مرز ریمدان و میرجاوه شده است و زیرساخت‌های لازم در این دو مرز مخصوصاً مرز ریمدان احداث شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شلوغی مرزها زائران پاکستانی به سمت مرز های غربی نخواهند رفت و به مشهد و قم اعزام می‌شوند.