انتخابات کردستان در امنیت کامل برگزار شد/رسانه های معاند از ماههای پیش، روی انتخابات تمرکز کرده بودند مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت:رسانه‌های معاند از ماه‌ها پیش،روی انتخابات ۱۱ اسفند تمرکز کرده و از عدم شرکت مردم در این رویداد سیاسی صحبت می کردند. هادی روشن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

انتخابات کردستان در امنیت کامل برگزار شد/رسانه های معاند از ماههای پیش، روی انتخابات تمرکز کرده بودند

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت:رسانه‌های معاند از ماه‌ها پیش،روی انتخابات ۱۱ اسفند تمرکز کرده و از عدم شرکت مردم در این رویداد سیاسی صحبت می کردند.

هادی روشن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران در استان کردستان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه استان کردستان در انتخابات ۱۱اسفند، اظهار کرد: کردستانیها در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری بار دیگر به دشمنان نظام وانقلاب ثابت کردند که در صحنه بودند، هستند وخواهند ماند.

وی با اشاره به نقشه های چندین ساله دشمنان نظام وانقلاب،خصوصا رسانه های معاند که از چند ماه قبل برای انتخابات امسال خط ونشان می کشیدند افزود:دشمنان همانند قبل قصد داشتند مردم را از شرکت کردن در انتخابات منع کنند، واعلام می کردند که شرکت در انتخابات بی فایده است و از مردم می خواستند انتخابات را تحریم کنند، اما حضور پرشور مردم بار دیگر نقشه هایشان را بر آب کرد.