بهره مندی بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر در استان پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت:بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر در طرح‌های نوروزی بهره مند شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلالی عنوان کرد: طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان ۲۴ اسفند […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلالی عنوان کرد: طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان ۲۴ اسفند ماه سال گذشته لغایت ۱۴ فروردین سال جاری، در ۱۰ پست ثابت و ۳ پست سیار در ده شهرستان استان کردستان برگزار شد.
جلالی افزود:در این طرح، خدماتی از جمله ایستگاه سلامت، ایجاد فضای دوستدار کودک برای سرگرمی و بازی کودکان همراه با آموزش، آموزش امداد و کمکهای اولیه، آموزش مهارتهای ایمنی،خیمه‌نماز، طرح یاس و… ارائه شده است.
وی در ادامه، اظهار کرد: در ایام طرح نوروزی، بیش از ۱۴ هزار نفر به پویش ملی بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوسته و در بخش‌های پیشگیری از مخاطرات و توزیع اقلام فرهنگی و اجرای پویش سبز که به منظور حفظ محیط زیست انجام شد هموطنان و هم استانی‌ها از خدمات ارائه شده استفاده کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه بیان کرد: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار “همراه تان هستیم” با مشارکت ۶۵۰ نفر از اعضای جوانان برگزار و به هموطنان و مهمانان عزیز خدمات لازم ارایه شده است.
شایان ذکر است در روز طبیعت (۱۳فروردین ماه) توسط جوانام، امدادگران، داوطلبان و کارکنان هلال احمر کردستان بیش از ۵هزار نهال در بین مسافرین و هموطنان توزیع و کاشت شد و کیسه های زباله جهت حفاظت از محیط زیست توزیع گردید.