آیین تجلیل و تقدیر از ۲۰۰ نفر فعال عرصه‌ های مختلف جهاد تبیین در اصفهان برگزار شد برای اولین بار و به ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان و موثرین عرصه‌ی جهاد تبیین در سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

آیین تجلیل و تقدیر از ۲۰۰ نفر فعال عرصه‌ های مختلف جهاد تبیین در اصفهان برگزار شد

برای اولین بار و به ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان و موثرین عرصه‌ی جهاد تبیین در سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این آیین که همزمان با سالروز شهادت آیت الله مطهری ره و روز گرامی داشت مقام معلم با حضور چهره های برجسته فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، مذهبی و مردمی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن اشاره به لزوم اهمیت و پرداخت به جهاد تبیین در عرصه های مختلف، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از اولویت‌ها و رویکردهای خود را پرداختن به این موضوع قرار داده است و این آیین فقط با هدف تشکر و قدردانی از تلاش های عزیزانی برگزار شده که به هر نحوی در این زمینه موثر و فعال بوده اند.
وی گفت: در این آیین چهره های موثری از حوزه های مختلف تبلیغ، هنر، فیلم و رسانه و خبر، هیئت، مداحی، فعالیت های قرآنی، مجموعه های مردمی، اداری و بانوان حضور دارند، که هر کدام به نوبه‌ی خود در عرصه انقلاب اسلامی و روشنگری اندیشه‌های تبیینی فعالیت داشتند و تقدیر از ایشان را وظیفه خود می دانیم.
سخنرانی با موضوع «تبیین و مسیر انقلاب» توسط حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان، اجرای گروه سرود یاوران ولایت، پخش نماهنگ، تشریح و تبیین مهرواره هوای نو، محله همدل و نشر خوبی‌ها از جمله برنامه های این همایش بود.
در این آیین که حجت الاسلام والمسلمین استاد مهدی دانشمند، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، افشار نیا مدیرکل صداوسیما، حجت الاسلام مهدی امینی مشاور استاندار در امور مردمی سازی دولت و احمد نوری رئیس حوزه هنری استان نیز حضور داشتند، از ۲۰۰ با اهدای لوح و تندیس از فعالان عرصه‌ی جهاد تبیین تجلیل به عمل آمد.