۴۶گروه تذکر لسانی در سطح استان فعال هستند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان: ۴۶ گروه تذکر لسانی در سطح استان فعال و مطالبه گری در حوزه حجاب و عفاف به صورت جدی دنبال شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان […]

۴۶گروه تذکر لسانی در سطح استان فعال هستند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان: ۴۶ گروه تذکر لسانی در سطح استان فعال و مطالبه گری در حوزه حجاب و عفاف به صورت جدی دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در نشست بانوان فرهیخته با استاندار کردستان اظهار کرد: کردستان ۵۶۲ زن شهیده را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی، تربیت کودکان در تراز انقلاب، شناسایی زنان توانمند در عرصه‌های مختلف، نقش‌آفرینی در جهاد تبیین و غیره از اقدامات تاثیرگذار بانوان بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: قرارگاه حجاب و عفاف با همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح استان فعال شده است.

وی اضافه کرد: در راستای احیای فرهنگ لباس کردی اقداماتی در سطح استان انجام شده است.

سرکانی افزود: ۴۶ گروه تذکر لسانی در سطح استان فعال و مطالبه گری در حوزه حجاب و عفاف به صورت جدی دنبال شده است.

وی با بیان اینکه فروشگاه‌های عرضه لباس اسلامی در سطح استان کم داریم، گفت: نوآوری و ابتکار در این خصوص نیاز ضروری است و باید در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود.