ارائه هزار و ۴۳۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد در اصفهان رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان از ارائه هزار و ۴۳۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جواد کرانی با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: طی شش ماهه نخست […]

ارائه هزار و ۴۳۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان از ارائه هزار و ۴۳۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جواد کرانی با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال هزار و ۴۳۰ خدمت حقوقی در ادارات کمیته امداد سراسر استان به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ اداره این نهاد، خدمات حقوقی به مددجویان را از طریق میز خدمت ارائه می کنند، ادامه داد: وکلای نیکوکار این نهاد با حضور هفتگی در شهرستان ها و استقرار در میز خدمت حقوقی، به پرونده های مددجویان تحت حمایت که بواسطه بعد مسافت و رنج سفر قادر به حضور در مرکز استان نبودند، رسیدگی کردند.   

کرانی با قدردانی از همراهی وکلای نیکوکار در ارائه خدمت به مددجویان، افزود: در این مدت ۴۵ وکیل نیکوکار در ارائه خدمات به مددجویان با این نهاد همکاری داشتند و ۲۷ پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت نیز در راستای ارائه خدمات حقوقی اعم از ارائه مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و شکوائیه، تنظیم لایحه دفاعیه و حضور در جلسات دادرسی به کانون وکلا و مرکز وکلای دادگستری و قوه قضائیه ارجاع شده است. 

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر اینکه آموزش حداقل های مباحث حقوقی در راستای شناخت افراد نیازمند و پیشگیری از مسائل جبران ناپذیر قانونی می تواند موثر باشد، گفت: در نیمه اول امسال ۳۸ کلاس آموزشی با محوریت موضوعاتی از جمله آشنایی با حقوق خانواده و تکالیف فردی، حقوق عادله در قراردادها، مباحث حضانت، حقوق شهروندی، پیشگیری از دعاوی و اختلافات و … با حضور ۲ هزار و ۱۵۵ نفر از مددجویان برگزار شده است