دستگاه قضایی حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در کردستان است رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده سپاه بیت المقدس این استان گفت: تعامل دستگاه قضایی استان با سپاه بیت المقدس در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دستگاه قضایی حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

دستگاه قضایی حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در کردستان است

رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده سپاه بیت المقدس این استان گفت: تعامل دستگاه قضایی استان با سپاه بیت المقدس در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دستگاه قضایی حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی صبح امروز ضمن حضور در دفتر سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با وی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین خود، ضمن تبریک ایام با سعادت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار،اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در تامین امنیت داخلی و خارجی کشور نقش بی بدیلی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد:داشتن روحیه پاسداری و بسیجی،تضمین کننده بقاء و استمرار انقلاب عظیم امام خمینی (ره) است و پاسداران سپاه انقلاب اسلامی با این روحیه در حال خدمت هستند.

در ادامه این دیدار،سردار امان الله گشتاسبی نیز اظهار کرد:تعامل دستگاه قضایی استان با سپاه بیت المقدس استان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دستگاه قضایی حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان است.

وی افزود:سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین آرامش و امنیت استان و کشور از وظایف سپاه پاسداران است.