سرپرست معاونت امورهماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان منصوب شد با صدور حکمی از سوی اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان منتهی قادری به عنوان سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان منصوب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اکبر […]

سرپرست معاونت امورهماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان منصوب شد


با صدور حکمی از سوی اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان منتهی قادری به عنوان سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان منصوب شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در آئین معارفه سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان با اشاره به لزوم توجه به نیروی انسانی درون سازمانی و ایجاد انگیزه و پویایی در هر سازمان بیان داشت : در هر سازمان نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین منابع هر سازمان می تواند علاوه بر ایجاد بستر لازم جهت رشد و شکوفایی آن سازمان ، زمینه ساز نیل به اهداف و تعالی سازمانی گردد که در این بین پرورش نیروی انسانی کارآمد پشتوانه محکمی برای دستیابی به اهداف بلند مدت است.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ارزیابی و پایش حوزه های مختلف سازمان را یکی از برنامه های این سازمان برشمرد و گفت : ارزیابی عملکرد و شناخت نقاط ضعف ، قوت و استفاده از خرد جمعی می تواند زمینه ساز توسعه سازمانی باشد که لازمه این مهم مشارکت بدنه کارشناسی سازمان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها است.


وی روز مرگی ، بی انگیزگی و عدم پویایی مجموعه را یکی از بزرگترین آفت های سیستم اداری کشور توصیف کرد و بیان داشت : برای جلوگیری از این معضلات باید فرهنگ پویایی و توسعه در سازمان ها و دستگاه های اجرایی به عنوان فرهنگ غالب نهادینه شود.


محمدی زمینه سازی جهت رشد و ارتقاء شغلی کارکنان مجموعه با نگاه به شایستگی های فردی را یکی از اقدامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای ایجاد انگیزه در بین کارکنان برشمرد و افزود : رویکرد جدید سازمان توجه به نیروی انسانی باانگیزه ، کوشا و متعهد است که در این مسیر تلاش خواهد شد از ظرفیت کلیه کارکنان سازمان به خوبی بهره گیری شود .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ابراز امیدواری کرد تا با تعامل ، همکاری و تلاش مضاعف شاهد ارتقاء بیش از پیش جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان یکی از مهم ترین سازمان های تاثیرگذار در توسعه استان باشیم.


گفتنی است منتهی قادری پیش از این به مدت ۱۴ سال در سمت رئیس گروه تلفیق برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان فعالیت نموده است.