اعزام ۳ هزار کردستانی به مرقد امام راحل معاون هماهنگ‌کننده سپاه کردستان: ۳ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان کردستان برای شرکت در مراسم گرامیداشت سی وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می شوند. به گزارش رکنا از کردستان؛سرهنگ سعید شعبانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ در سنندج اظهار کرد: مدت […]

اعزام ۳ هزار کردستانی به مرقد امام راحل

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کردستان: ۳ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان کردستان برای شرکت در مراسم گرامیداشت سی وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می شوند.

به گزارش رکنا از کردستان؛سرهنگ سعید شعبانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ در سنندج اظهار کرد: مدت هفت سال است که به دلیل ویروس کرونا مراسمات سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی بصورت محدود برگزار می‌شد و اکنون زمینه فراهم شده است تا سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام با حضور اقشار مردم استان‌ها برگزار شود.

شعبانی گفت:امسال لیست ۳ هزار زائر با متولی قرارگاه شهید فهمیده استان با مسئولیت سپاه بیت‌المقدس استان و قرارگاه مسئولیت استاندار در استانداری هم تشکیل و به ما اعلام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه در تمام شهزستانهای استان مراسمات سالگرد ارتحال امام توسط اقشار مردم برگزار خواهد شد،افزود:با همکاری ادارات و کمیته‌های قرارگاه استانی، شرایط اعزام ۳ هزار نفر از این استان به مرقد امام فراهم شده که اعزام می شوند.

وی افزود: شهرستان‌های جنوبی از مسیر همدان و شهرستان‌های سقز، بانه، دیواندره و بیجار از مسیر زنجان اعزام می‌شوند.

وی آشنایی با منظومه فکری امام و مقام معظم رهبری و آشنایی با مکتب امام را از اهداف این مراسم عنوان کرد.

شعبانی اظافه کرد: رهبری سال‌های گذشته در مراسمات سالگرد ارتحال امام، زوایای پیچیده و ناگفته‌هایی از متظومه فکری و شخصیت ایشان را تبیین می‌کردند اگرچه این مراسم سالگرد در راستای جهاد تبیین هم می‌تواند موثر باشد.

وی اعلام کرد: امسال از استان کردستان اقشار، جوانان و نوجوانان و کسانی که تاکنون در این مراسم شرکت نکرده‌اند، اعزام می‌شوند.

وی افزود: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پایانه‌های استان برای انتقال زائران استان به تهران آماده شده و هر شهرستان به مثابه یک کاروان مستقل است که یک اکیپ بهداشتی درمانی، یک تیم پلیس راه و یک اکیپ تعمیراتی کاروان‌ها را همراهی خواهند کرد.

شعبانی گفت: ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در مجموعه سپاه بیت‌المقدس این کاروان‌هارا همراهی و مدیریت خواهند کرد.