گرامیداشت سالروز سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در کردستان معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر کردستان از برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز سازمان جوانان در جمعیت هلال احمر با شعار «مهربان خواهیم ماند» خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بابک قنبری گفت: در سالروز […]

گرامیداشت سالروز سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در کردستان

معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر کردستان از برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز سازمان جوانان در جمعیت هلال احمر با شعار «مهربان خواهیم ماند» خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بابک قنبری گفت: در سالروز سازمان جوانان، چهل برنامه متنوع از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی، نقاشی گروهی با حضور اعضای کانون غنچه های هلال و دانش آموزی، پاکسازی محیط زیست، فراخوان عضویت، دیدار بامسئولین- بزرگان و فرهیختگان شهرستان، تقدیر از اعضای فعال و مربیان جمعیت و… توسط شعب تابعه در استان اجرا گردید.

قنبری بیش از ۳هزار و پانصد بهره ور را با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط شعب و کانون ها اعلام نمود و افزود: در اینمدت، یک هزار و چهارصد نفر از کانون های دانشجویی، طلاب، جوانان، روستایی، غنچه های هلال، دانش آموزی مشارکت داشته و تمامی برنامه‌های سالروز سازمان جوانان در راستای تحقق اهداف سازمان جوانان برگزار شد.

وی عنوان کرد: حوزه جوانان جمعیت هلال احمر یکی از فعال‌ترین واحدهای هلال احمر است که توانسته در راستای جذب و نگهداری اعضا  فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد و جوانان تاکنون، به دور از هیچ چشمداشتی در راستای اهداف جمعیت هلال احمر گامهای موثری برداشته اند.

معان امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه بیان داشت: جوانان، ارزشمندترین سرمایه هایی هستند که می توانند با قرار گرفتن در مسیر صلح و دوستی و ارائه خدمت، امور خیریه را در جوامع نهادینه کنند و همیشه استفاده از ظرفیت و توان جوانان، از اهمیت بالایی برخورداربوده و جوانان جمعیت هلال احمر در تمام سالها، جهت خدمت رسانی در کنار مردم بوده اند.