فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف کامیون حامل ۱۴۵ کارتن پمپ گازوئیل کش به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید میرزایی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین […]

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف کامیون حامل ۱۴۵ کارتن پمپ گازوئیل کش به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید میرزایی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس – حاجی آباد به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی دقیق از خودرو ۱۴۵ کارتن پمپ گازوئیل کش قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش این محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۷ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

وی پدیده قاچاق را برای استان و کشور، تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق، یاری کنند.