محکوم به قصاص نفس از دار مجازات رهایی یافت رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت : به مناسبت اعیاد سعید قریان و غدیر و در هفته جاری با تلاش سفیران صلح استان کردستان ، یک فقره پرونده قتل عمد با اخذ رضایت اولیای دم منجر به صلح و سازش بین طرفین پرونده شد. به […]

محکوم به قصاص نفس از دار مجازات رهایی یافت

رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت : به مناسبت اعیاد سعید قریان و غدیر و در هفته جاری با تلاش سفیران صلح استان کردستان ، یک فقره پرونده قتل عمد با اخذ رضایت اولیای دم منجر به صلح و سازش بین طرفین پرونده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸پرونده با موضوع قتل عمدی در شهرستان سنندج با شکایت اولیای دم ، جهت صلح و سازش به سفیران صلح استان کردستان ارجاع گردید.

وی افزود : پس از طی سه سال و برگزاری چندین جلسه صلح و سازش توسط سفیران صلح استان ، در نهایت خانواده مقتول موفق به اخذ رضایت کتبی از اولیاءدم شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد : با آزادی این زندانی ، دومین پرونده قتل عمد در سال جاری منجر به رضایت و صلح و سازش گردید.

وی تاکید کرد : امیدواریم در سال جاری بتوانیم در راستای صلح و سازش و با استفاده از ظرفیت متنفذین ، معتمدین ، ریش سفیدان و سفیران صلح استان گام های بیشتری برداشته و از طریق این اقدامات در راستای ارج نهادن به سنت های اسلامی و دینی و همچنین گسترش فضای صلح و سازش در جامعه موثرتر واقع شویم.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان