حاضرم یک میلیارد بدهم تا VAR را بیاورند/ حداقل حق‌مان را بدهند! مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنبال این نیستیم که به ما حال بدهند، حداقل حق‌مان را بدهند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرتضی پورعلی گنجی پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک درمورد اینکه درویش مدعی شده عمدی […]

حاضرم یک میلیارد بدهم تا VAR را بیاورند/ حداقل حق‌مان را بدهند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنبال این نیستیم که به ما حال بدهند، حداقل حق‌مان را بدهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرتضی پورعلی گنجی پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک درمورد اینکه درویش مدعی شده عمدی در کار است تا یک تیم قهرمان شود، اظهار داشت: بعد از این همه اتفاقاتی که رخ داده ذهن آدم به این سمت می‌رود. امیدوارم که حداقل در ورزشگاه آزادی حق ما را بدهند. دنبال این نیستیم که به ما حال بدهند، حداقل حق‌مان را بدهند.

وی در واکنش به کامنت برخی از بازیکنان تیم ملی زیر پست کارلوس کی‌روش گفت: من درمورد این موضوعات صحبت نمی‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حاضرم یک میلیارد بدهم که VAR را بیاورند، تصریح کرد: هر بازیکن ۵۰ میلیون بده به راحتی می‌توان VAR را وارد کرد. به نظر من این همه هوادار با این اشتباه داوری با ناامیدی ورزشگاه را ترک کرد. هر روز اعتراض می‌کنیم تا شرایط بهتر شود، اما اوضاع بدتر می‌شود.

پورعلی گنجی درخصوص اظهارات درویش مبنی بر اینکه تکلیف لیگ تا حدودی مشخص است، گفت: با این تصمیماتی که داوران می‌گیرند نشان می‌دهد که همه چیز به سمت دیگری می‌رود.