جلسه کارگروه محرومیت زدایی استان به ریاست خضری – معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان خضری، ضمن آرزوی بهره‌مندی همگان از فیوضات و برکات شب‌های قدر، اشاره ای مشروح به روند اجرای […]

جلسه کارگروه محرومیت زدایی استان به ریاست خضری – معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان خضری، ضمن آرزوی بهره‌مندی همگان از فیوضات و برکات شب‌های قدر، اشاره ای مشروح به روند اجرای طرح محرومیت‌زدایی استان اصفهان نمود و در ادامه بر ضرورت برخورداری اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار از چتر حمایتی بیمه سلامت و اهمیت صدور بیمه سلامت برای ساکنان محلات کم برخوردار اصفهان تبیین موضوع نمود و متذکر شد: آمارها نشان می دهد ۱۵۰ هزار نفر شهرنشینان استان، از هیچ پوشش بیمه ای برخوردار نیستند.

وی، ابراز امیدواری کرد، با توجه به سیاست ها و اولویت های جاری نظام، در اجرای طرح توانمند سازی و گسترش چتر حمایتی بیمه سلامت در محلات کم برخوردار، مطابق با برنامه ریزی انجام گرفته، منطقه ۱۴ شهر اصفهان به عنوان پایلوت این طرح کارآمد انتخاب و در ادامه این طرح جامع و اثربخش در سراسر استان تحقق و توسعه یابد.

خضری، با اشاره به طرح توانمندسازی و همچنین طرح کرامت در محلات کم برخوردار استان، تاکید کرد: سعی داریم با اجرای این طرح قسمت عمده ای از مشکلات و گرفتاری‌های جاری جامعه هدف را در بخش‌های بهداشت، سلامتی و درمان را در یک بازه زمانی مشخص سامان دهی و مرتفع نماییم.

معاون استاندار اصفهان، باتاکید بر لزوم اطلاع رسانی و آگاه سازی به موقع همگانی، افزود: برای تسریع در بیمه نمودن ساکنین فاقد پوشش بیمه ای محلات کم برخوردار، ضروری است به گونه ای برنامه ریزی شود که در کمترین زمان ممکن، جمعیت هدف از ابعاد و مزایای این طرح ممدوح از جمله: رایگان بودن طرح و … واقف و آگاه شوند و با آموزش دقیق و راهبردی، به منظور مشارکت پویا و همه جانبه در طرح ترغیب گردند.