صبح امروز درحالی مردم اصفهان با آیت‌الله ناصری این استاد و اسوه علم و اخلاق خداحافظی کردند که بسیاری از مقامات کشوری و لشکری نیز در این مراسم با شکوه حضور داشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ششم شهریور ماه ۱۴۰۱ روزی به یاد ماندنی در اذهان مردم اصفهان و حتی ایران شد […]

صبح امروز درحالی مردم اصفهان با آیت‌الله ناصری این استاد و اسوه علم و اخلاق خداحافظی کردند که بسیاری از مقامات کشوری و لشکری نیز در این مراسم با شکوه حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ششم شهریور ماه ۱۴۰۱ روزی به یاد ماندنی در اذهان مردم اصفهان و حتی ایران شد به جهت سنگ تمامی که برای استاد عرفان و اخلاق در تشییع وبه خاکسپاری و قرائت نماز میت داشتند.

همه آمده بودند از کودکی که آیت الله ناصری در گوشش اذان گفته بود و حالا برای خود مردی شده بود تا زن و شوهری که برای محرم شدن به یکدیگر به منزل آیت الله رفته بودند تا آقا برایشان خطبه بخواند، حتی کسانی که خیلی هم تیپ مذهبی نداشتند اما به جهت اخلاق و معرفت بالایی که وصفش را از زبان دیگران در مورد آقا شنیده بودند آمده بودند به بدرقه و خداحافظی و وداع با پیکر مطهر این عالم ربانی وارسته.
از ساعات اولیه صبح خیلی زودتر از ساعتی که برای زمان تشییع اعلام شده بود مردم یکی یکی و یا با خانواده در محل میدان احمد آباد حضور پیدا می کردند و منتظر آغاز مراسم بودند
همه مسیرهای منتهی به چهار راه هشت بهشت و میدان بزرگمهر در انتظار رسیدن پیکر آیت الله ناصری هستند،مردم در حالی که
تصاویری از آیت‌الله ناصری را در دست دارند، با پخش جملاتی از سخنرانی‌هایش اشکشان جاری می‌شود. جمعیت رو به افزایش است و مردم با شعار «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز ناصری مجاهد پیش خداست امروز» به جمعیت در حال تشییع اضافه می‌شوند.
جمعیت تا بعد از گذر از پل بزرگمهر پیش میرود ومردم برای اقامه نماز بر پیکر استادشان آماده می شوند، بنا بر اعلام مجری آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری بر پیکر آیت الله ناصری اقامه نماز خواهد کرد و ازدحام جمعیت بسیار زیاد است و نیروهای امدادی و امنیتی همواره نگران سلامت شهروندان هستند.
وبلاخره نماز با وجود ازدحام جمعیت با همراهی مردم و مسئولینی همچون سردار حسین اشتری، فرمانده فراجا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه و حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی اقامه می شود و مجدد تشییع پیکر مطهر به سمت گلستان شهدا ادامه پیدا می کنند.
مردمی که قدم زنان و ذکر گویان و اشک ریزان برای ادای احترام به این عالم وارسته به سمت گلستان شهدا میروند از ارادت ویژه این استاد به مولا صاحب الزمان یاد میکنند و درطی مسیر نوای اللهم عجل لولیک الفرج را به یاد استاد بر زبان دارند.
و بلاخره مسیر طی شده و به گلستان شهدا میرسیم،ازدحام جمعیت به قدری گسترده است که از پشت بلندگوها از مردم خواسته می شود وارد گلستان نشوند و در مسیر بمانند که منجر به آسیب به دیگران نشوند
سپس پیکر مطهر را وارد گلستان نموده و تا محل دفن همراهی می‌کنند و پس از دو بار تلقین خواندن با این استاد وارسته خداحافظی نموده و او را به خداوند و اهلبیتی می سپارند
که عمری دم از آنها زد.
سپس مراسم با قرائت زیارت عاشورا به صورت رسمی به پایان رسید اما خیل مشتاقان و علاقه‌مندان به زیارت حضرت استاد همچنان منتظر بودند تا از ازدحام جمعیت کاسته شده و بتوانند به زیارت مرقد مطهر این عالم وارسته بروند.
خبرنگار: الهام خانی