حجت الاسلام مروی گفت:اینکه امروز می‌بینیم برخی از بانوان و دختران ما در جامعه نسبت به بعضی از ارزش‌های دینی مانند حجاب بی‌تفاوت هستند به خاطر کم کاری ما در آگاه سازی آنهاست؛ ما نتوانسته‌ایم نسل جوان را در خصوص حجاب قانع کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام مروی افزود: عده‌ای مزدور […]

حجت الاسلام مروی گفت:اینکه امروز می‌بینیم برخی از بانوان و دختران ما در جامعه نسبت به بعضی از ارزش‌های دینی مانند حجاب بی‌تفاوت هستند به خاطر کم کاری ما در آگاه سازی آنهاست؛ ما نتوانسته‌ایم نسل جوان را در خصوص حجاب قانع کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام مروی افزود: عده‌ای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند؛ اما حجاب صرفا فرهنگی اسلامی نبوده بلکه فرهنگی ایرانی نیز هست؛ ایرانیان پیش از اسلام نیز حجاب داشتند زیرا حرمت زنان را حفظ می‌کند.

بی حجابی برای هیچکس قابل قبول نیست؛ درد آور است که در جامعه اسلامی انسان شاهد بی‌حجابی از ناحیه بانوان مسلمان باشد؛ منتهی لعن و نفرین کردن مشکلی را حل نمی‌کند، باید کار و تلاش فرهنگی و رسانه‌ای کرد و وظیفه سنگینی در این خصوص داریم.