معاون استاندار کرمان گفت: هیچ آمار رسمی در کشور از تعداد اتباع غیرمجاز وجود ندارد و رزمایش طرح ساماندهی اتباع خارجی در استان از هفته آینده آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،رحمان جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش طرح ساماندهی اتباع خارجی در استان کرمان اظهار […]

معاون استاندار کرمان گفت: هیچ آمار رسمی در کشور از تعداد اتباع غیرمجاز وجود ندارد و رزمایش طرح ساماندهی اتباع خارجی در استان از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،رحمان جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش طرح ساماندهی اتباع خارجی در استان کرمان اظهار داشت: ساماندهی اتباع بیگانه در استان یکی از هشت کلان مسئله کرمان است که مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی با اشاره به دلایل وجود تعداد زیادی از اتباع خارجی در استان کرمان، بیان کرد: تحولات اتفاق افتاده در کشور افغانستان باعث ورود سیل عظیمی از اتباع این کشور به ایران شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه به این دلیل موضوع ساماندهی حضور اتباع خارجی در استان، با قید فوریت در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت، افزود: در این راستا بنا شد طرح آمایش، شناسایی و ساماندهی اتباع بیگانه اجرا شود.