کشف احتکار ۹۶ میلیاردی لوازم تاسیساتی در اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار احتکار لوازم تاسیساتی به ارزش ۹۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: […]

کشف احتکار ۹۶ میلیاردی لوازم تاسیساتی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار احتکار لوازم تاسیساتی به ارزش ۹۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار لوازم تاسیساتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی در حضور متصدی از انبار مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه ۱۶ دستگاه سرمایش،گرمایشی یونیت خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: کالاهای مذکور به دلیل نگهداری و عدم عرضه آن به بازار و همچنین ثبت نکردن در سامانه جامع انبارها مشمول جرم احتکار شده و توقیف شدند .

سردار علینقیان پور با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۹۶ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه مالک اصلی کالاها به پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان احضار و پس از اقدامات و تحقیقات لازم در نهایت پرونده این تخلف برای اقدامات قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان شد