معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از وقوع آتش‌سوزی گفت: ساعت ۱۵ هتلی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در کربلا آتش گرفت و خوشبختانه در این حادثه به کاروان زائران ایرانی آسیبی وارد نشده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین فضلی با اشاره […]

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از وقوع آتش‌سوزی گفت: ساعت ۱۵ هتلی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در کربلا آتش گرفت و خوشبختانه در این حادثه به کاروان زائران ایرانی آسیبی وارد نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین فضلی با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی هتلی در کربلا گفت: حوالی ساعت ۱۵ به وقت ایران، آتش‌سوزی در هتلی در کربلا در خیابان الغمی که نزدیک حرم حضرت ابوالفضل (ع) قرار دارد، به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در هتل «لولوالبحر» رخ داد، گفت: بعد از وقوع این حادثه عوامل آتش‌نشانی در محل حاضر شده و همزمان تمام زائران از هتل تخلیه شدند.

معاون عتبات عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هیچ گونه آسیبی به زائران ایرانی در این آتش سوزی وارد نشده است، گفت:‌ یک کاروان ایرانی در این هتل اسکان داشتند که از همان ابتدای آتش‌سوزی از هتل خارج شده و آنجا را ترک کردند.

فضلی افزود: البته درمانگاه هلال احمر در شهر کربلا در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به زائران عزیز است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.