کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت قابل‌قبول شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با AQl ۶۳ وضعیت قابل‌قبول را نشان می‌دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ براساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه خمینی‌شهر با۳۴ و خیابان میرزاطاهر با […]

شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با AQl ۶۳ وضعیت قابل‌قبول را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ براساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه خمینی‌شهر با۳۴ و خیابان میرزاطاهر با ۳۷ AQI در وضعیت پاک است.

کیفیت هوای اصفهان درخیابان انقلاب با ۷۸، ۲۵آبان با ۵۹، احمد آباد با ۸۶، کاوه با ۵۹، فیض با ۵۴، کردآباد با ۵۷، پارک زمزم با ۷۲، رهنان با ۶۵، زینبیه با ۷۰، فرشادی با ۵۴، سپاهان‌شهر با ۵۷، دانشگاه صنعتی با ۵۹، ولدان با ۶۸ AQI در وضعیت قابل‌قبول به سر می‌برد.

اما کیفیت هوا در ایستگاه‌ منطقه سگزی با ۱۵۳ AQI ناسالم برای عموم است.

شاخص کیفی هوا در شهر‌های شاهین‌شهر با ۷۴، مبارکه با ۶۲، قهجاورستان با ۵۶، کاشان با ۵۷ و نجف‌آباد با ۷۰ AQI در وضعیت قابل‌قبول است.

وضعیت هوای امروز در زرین‌شهر با AQl ۱۰۴ نارنجی و برای گروه های حساس ناسالم است.

ایستگاه سنجش آلودگی هوای خیابان استانداری و خیابان پروین و بزرگراه خرازی و خیابان دانشگاه و خیابان رودکی قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
خبرنگار: الهام خانی