نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به صدور بیانیه تروئیکای اروپا علیه ایران، آن را «بسیار نابهنگام» توصیف کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم،میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به صدور بیانیه تروئیکای اروپا علیه ایران در صفحه […]

نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به صدور بیانیه تروئیکای اروپا علیه ایران، آن را «بسیار نابهنگام» توصیف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم،میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به صدور بیانیه تروئیکای اروپا علیه ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: واقعا بسیار نابهنگام. درست در لحظه حساس مذاکرات وین و در آستانه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی.

سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه ضد ایرانی جدید خود با طرح مسائل بی‌اساس علیه ایران گفتند: «هماهنگ کننده اروپا در مذاکرات در بسته پیشنهادی خود، تغییراتی ایجاد کرد که ما را به حد انعطاف پذیری خود رساند. متأسفانه ایران ترجیح داده است از این فرصت حساس دیپلماتیک استفاده نکند.»