ششمین رضایت اولیاءدم از قصاص در سال جاری در شهرستان دهگلان رقم خورد حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی اظهار داشت: با تلاش اعضای شعبه صلح و سازش زندان شهرستان قروه، یک فقره پرونده قتل عمد در شهرستان دهگلان با اخذ رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد و محکوم به قصاص از […]


ششمین رضایت اولیاءدم از قصاص در سال جاری در شهرستان دهگلان رقم خورد

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی اظهار داشت: با تلاش اعضای شعبه صلح و سازش زندان شهرستان قروه، یک فقره پرونده قتل عمد در شهرستان دهگلان با اخذ رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد و محکوم به قصاص از پای چوبه دار رهایی یافت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام حسینی تصریح کرد : در این پرونده پس از احراز وقوع قتل عمد برای قضات دادگاه کیفری یک استان ، حکم قصاص صادر شد و در دیوانعالی کشور نیز به تایید رسید.
وی افزود:پس از برگزاری چندین جلسه صلح و سازش توسط اعضای شعبه صلح و سازش زندان شهرستان قروه ، در نهایت صبح امروز و در روزهای پایانی ماه صفر ، اولیای دم از خون مقتول گذشتند .
رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد : با اخذ این رضایت به همت و تلاش صلح یاران و سفیران صلح استان ، ششمین پرونده قتل عمد در سال جاری منجر به صلح و سازش شد.

کویستان عبدالحکیمی