رئیس بسیج صداوسیما درباره ادامه ساخت تیزرهای سینمایی برای معرفی کتاب و استفاده از ظرفیت‌های نوجوان و جوانِ باانگیزه در رسانه ملّی و همچنین پویش‌ها و ساختِ سریال، توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،این روزها حال‌وهوای شهر و محیط‌های فرهنگی و رسانه‌ای چون سازمان صدا و سیما رنگ‌وبوی بسیج و بسیجی گرفته […]

رئیس بسیج صداوسیما درباره ادامه ساخت تیزرهای سینمایی برای معرفی کتاب و استفاده از ظرفیت‌های نوجوان و جوانِ باانگیزه در رسانه ملّی و همچنین پویش‌ها و ساختِ سریال، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،این روزها حال‌وهوای شهر و محیط‌های فرهنگی و رسانه‌ای چون سازمان صدا و سیما رنگ‌وبوی بسیج و بسیجی گرفته است، چرا که مردان ارتش بیست‌میلیونی جشن چهل‌و سومین سالگی‌اش را برگزار می‌کنند؛ روزگاری که بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد. امام خمینی این فرمان را در پنجم آذرماه سال ۵۸ صادر کردند، سازمانی که نظامی نیست و به‌قولِ حضرت امام(ره) نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد.

محمدمهدی رحمتی که چند سالی است به‌عنوان رئیس بسیج صداوسیما فعالیت دارد، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه صداوسیما و دانشجوی دکترای ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است. او به ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، استفاده از نیروهای باانگیزه و گمنام و بازنمایی رسانه‌ای تمام اقشارِ جامعه اعتقاد دارد.