در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون حقوقی و پارلمانی امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزند شهید مدافع حرم حمید رضا باب الخانی را در آغوش گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد جواد باب الخانی دو ساله که از وقتی چشم به جهان […]

در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون حقوقی و پارلمانی امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزند شهید مدافع حرم حمید رضا باب الخانی را در آغوش گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد جواد باب الخانی دو ساله که از وقتی چشم به جهان گشوده حتی یکبار هم آغوش پدر را حس نکرده است امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خود را در آغوش مسئولین دید.
اما نکته این جاست که اگر همه دنیا به او محبت کنند و او را در آغوش بگیرند با لحظه ای در آغوش پدر بودن برای او برابری نخواهد کرد.
ما مدیون خون شهدا هستیم که به خاطر دفاع از ناموس و غیرت و وطن، خود و فرزندان خود را از اینکه حتی لحظه ای یکدیگر را در آغوش بگیرند محروم نموده و در خون خود قوطه ور شدند.
امیدواریم مسئولان و مدیران استانی و کشوری با انجام درست وظایف خود و خدمت به مردم بتوانند پاسخگوی خون این شهیدان و کمبود محبت های فرزندان آن ها باشند.

پایگاه خبری شهید یاران، ضمن تقدیر و تشکر از اصغر آذربایجانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به نسبت احترام ویژه ای که برای جایگاه شهدای مدافع حرم در مراسم انتصاب قائل شدند، امید است که این روند معنوی و ارزشی به عنوان یک الگو برای سایر مدیران در اولویت اجرای مراسمات و برنامه ها در سطح ادارات استان و کشور قرار بگیرد.