رزمندگان مقاومت در جریان مقابله مسلحانه با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در شهر طولکرم، دستگاه انفجاری قدرتمندی را با هدف بولدوزر صهیونیست‌ها منفجر کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» واقع در شرق شهر «طولکرم» در کرانه باختری خبر […]

رزمندگان مقاومت در جریان مقابله مسلحانه با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در شهر طولکرم، دستگاه انفجاری قدرتمندی را با هدف بولدوزر صهیونیست‌ها منفجر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» واقع در شرق شهر «طولکرم» در کرانه باختری خبر دادند.

جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت نیز به مقابله مسلحانه با یورش اشغالگران صهیونیست روی آورده و درگیری‌های شدیدی بین آنها آغاز شد.

خبرگزاری «شهاب» گزارش داد که صهیونیست‌های تروریست در کنار حجم زیادی نیرو و خودروهای زرهی، بولدوزر هم به همراه خود به اردوگاه نور شمس آورده بودند تا منازل فلسطینیان را تخریب کنند.

نمایندگی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، در طولکرم طی بیانیه‌ای گفت: « مجاهدان ما به همراه برادران خود از جناح‌های مقاومت در چند جبهه در اردوگاه نور شمس درگیر مقابله مسلحانه با اشغالگران هستند که سعی در محاصره و یورش به اردوگاه دارند».

طبق گزارش‌ها، مساجد اردوگاه نور شمس نیز با فریاد الله اکبر خواستار مقابله تمام فلسطینیان با هجوم گسترده صهیونیست‌های کودک‌کُش به این منطقه شدند.

دقایقی بعد رسانه‌های فلسطینی از وقوع انفجاری مهیب در بین صفوف نظامیان صهیونیست در اردوگاه نور شمس خبر دادند.

به نوشته شهاب‌نیوز، این انفجار بولدوزر ارتش رژیم تروریست صهیونیستی را هدف قرار داد و آن را دچار آسیب دیدگی شدید کرد.

گردان‌ها القسام لحظاتی بعد اعلام کرد: « رزمندگان مقاومت در اردوگاه نور شمس توانستند یک دستگاه انفجاری قدرتمند و دست ساز را در بولدوزر اشغالگران منفجر کنند و به آن آسیب رسانده و افراد داخل آن صدمات قطعی دیدند».

منابع محلی همچنین خبر دادند که بعد از منهدم‌شدن بولدوزر صهیونیست‌ها، صدای انفجارهای مهیب و پی‌در‌پی در اردوگاه نور شمس شنیده می‌شود