استاندار کردستان ضمن اشاره به برنامه‌های مختلف دولت سیزدهم در این استان، گفت: فراهم کردن زمینه رشد برای نیروهای جوان و انقلابی یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم در کردستان به شمار می‌رود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در نشست با شماری از فرزندان شهدای استان کردستان، اظهار کرد: […]

استاندار کردستان ضمن اشاره به برنامه‌های مختلف دولت سیزدهم در این استان، گفت: فراهم کردن زمینه رشد برای نیروهای جوان و انقلابی یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم در کردستان به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در نشست با شماری از فرزندان شهدای استان کردستان، اظهار کرد: کار کردن در کردستان ویژگی های خاص خود را دارد و ما تلاش می‌کنیم که در یک فضای آرام و به دور از هرگونه تنش زمینه برای رشد و توسعه پایدار این استان فراهم شود.
استاندار کردستان با بیان اینکه پرورش نیروهای انقلابی و ارزشی در این استان مورد غفلت واقع شده است، یادآور شد: یکی از اولویت‌های ما در استان کردستان فراهم کردن زمینه برای رشد و ارتقاء نیروهای جوان و انقلابی است.
دکتر زارعی کوشا ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از تمامی ظرفیت نیروهای نخبه و انقلابی در استان کردستان، افزود: در راستای همین سیاست کاری تلاش می‌کنیم که تمامی تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در سایه مشورت و خرد جمعی صورت گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت تحول مدیریتی در استان گفت: تغییرات مدیریتی دارای یک فرایند مشخصی است و طی کردن این فرایند هم نیازمند زمان است و ما باید حتما این فرایندهای اداری را در جریان تغییرات مدیریتی در استان کردستان طی کنیم.
استاندار کردستان معیار اصلی انتصاب و به کارگیری مدیران را علاوه بر تخصص و تعهد، فساد ستیزی عنوان کرد و افزود: ما در تمامی تغییرات صورت گرفته روی مسئله فساد ستیزی تاکید داریم و تا زمانی که به جمع بندی و حجت عقلانی نرسیم، انتصابی صورت نمی گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم کردستان، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باعث افتخار ماست و خود نیز در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.
دکتر زارعی کوشا ضمن دعوت از نخبگان استان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران برای کمک به دولت در راستای تسریع در روند توسعه کردستان، گفت: امیدواریم که از این پس در نشست های مختلف بتوانیم از نظرات شما عزیزان استفاده کنیم.
در این نشست که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید شماری از فرزندان شهید استان کردستان، به بیان دیدگاه های خود و مسائل و مشکلات شهرستان های مختلف این استان پرداختند.
خبرنگار استان کردستان :اسماعیل باتمانی