مسئول هماهنگ کننده اردو‌های جهادی اداره کل دامپزشکی استان گفت: مقرر است در این اردوی جهادی ٢۵٠ هزار راس گوسفند و بز عشایری از ایل بختیاری که هم اکنون در مناطق قشلاقی خوزستان مستقر هستند و تابستان در مناطق ییلاقی اصفهان مستقر خواهند شد، واکسینه شود.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید جواد […]

مسئول هماهنگ کننده اردو‌های جهادی اداره کل دامپزشکی استان گفت: مقرر است در این اردوی جهادی ٢۵٠ هزار راس گوسفند و بز عشایری از ایل بختیاری که هم اکنون در مناطق قشلاقی خوزستان مستقر هستند و تابستان در مناطق ییلاقی اصفهان مستقر خواهند شد، واکسینه شود.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید جواد طباطبایی در گفتگویی اظهار کرد: اردوی جهادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با همکاری اداره کل امور عشایر استان جهت انجام واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی انجام خواهد شد.

مسئول هماهنگ کننده اردوهای جهادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان عنوان کرد: مقرر است در این اردوی جهادی ٢۵٠ هزار راس گوسفند و بز عشایری از ایل بختیاری که هم اکنون در مناطق قشلاقی خوزستان مستقر هستند و تابستان در مناطق ییلاقی اصفهان مستقر خواهند شد، واکسینه شوند.

طباطبایی بیان داشت: این اردوی جهادی با حضور داوطلبانه ۵ نفر از نیروهای بسیجی این اداره کل از شهرستان‌های تیران و کرون، خمینی شهر و فریدونشهر و با به کار گیری ۵ دستگاه خودرو از اداره کل امور عشایر استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی از تاریخ ١١ لغایت ٢٢ آذرماه در شهرستان های شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر، لالی و مسجد سلیمان خوزستان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: اهداف مورد نظر اردوهای جهادی دامپزشکی شامل اطاعت از فرمان های مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اردوهای جهادی است.

سید جواد طباطبایی در پایان متذکر شد: همچنین حفظ و تقویت روحیه ایثار و خدمت در نیروهای دامپزشکی و خدمت رسانی بی منت به دامداران عشایری بصورت سریع، گسترده و با صرفه جویی در هزینه ها، از دیگر اهداف این اردوی جهادی است.