ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در اصفهان تا ۱۵ مهرماه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین تا ۱۵ مهر ماه سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به عدم‌ساماندهی سرویس‌های مدارس و به‌منظور روانسازی ترافیک […]

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در اصفهان تا ۱۵ مهرماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین تا ۱۵ مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به عدم‌ساماندهی سرویس‌های مدارس و به‌منظور روانسازی ترافیک روزهای آغازین بازگشایی مدارس و جهت رفاه حال شهروندان، پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اقدام به اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در سطح شهر اصفهان کرد.

وی افزود: براین اساس، تردد خودروهای سنگین شامل کامیون‌ها، تریلرها، کامیونت‌ها و ماشین‌های راه‌سازی از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح ممنوع است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این محدودیت تردد تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، اظهار کرد: درصورتی که شرایط ترافیکی معابر شهری به حالت عادی باز نگردد، این محدودیت ممکن است ادامه یابد.

سرهنگ زارع با بیان اینکه عدم‌تمایل خانواده‌ها به استفاده از سرویس مدارس باعث بروز ترافیک سنگین در معابر شهری می‌شود، اظهار کرد: به والدین دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم از سرویس مدارس معتبر و دارای مجوز برای بردن فرزندان خود به مدرسه استفاده کرده و از آوردن خودرو شخصی به داخل شهر اصفهان خودداری کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: از مدیران مدارس هم می خواهیم که برای جلوگیری از بروز ترافیک در مقابل مدارس اجازه دهند که سرویس‌های مدارس دانش‌آموزان را در حیاط مدرسه پیاده و سوار کنند.