منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین مواضع نظامیان صهیونیست را در نابلس هدف قرار دادند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از فلسطین الیوم، نیروهای مقاومت فلسطین به سمت پست ایست و بازرسی «بیت فوریک» در نابلس واقع در شمال کرانه باختری تیراندازی کردند. بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین همچنین […]

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین مواضع نظامیان صهیونیست را در نابلس هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از فلسطین الیوم، نیروهای مقاومت فلسطین به سمت پست ایست و بازرسی «بیت فوریک» در نابلس واقع در شمال کرانه باختری تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین همچنین با حمله به شهرک صهیونیستی «براخا» واقع در شرق نابلس به سمت آن تیراندازی و با بسته‌های انفجاری هدف قرار دادند.

مجاهدان فلسطینی در عملیاتی دیگر نیز به سمت یک مرکز بازرسی نظامیان صهیونیست در جبل جرزیم واقع در نابلس تیراندازی کردند.

رسانه‌های صهیونیستی با تائید عملیات نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کردند که طی ساعات گذشته دست‌کم سه عملیات در نابلس از سوی مجاهدان فلسطینی انجام شده است.

این حملات در حالی صورت گرفته که پیش تر رسانه‌های فلسطینی گزارش داده بودند که اسیر “ناصر ابوحمید” ۵۰ ساله از اهالی اردوگاه الامعری در بخش رام الله در کرانه باختری رود اردن به خاطر اهمال پزشکی عمدی اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در قبال اسیران بیمار فلسطینی، در بیمارستان “اساف هروفیه” به شهادت رسیده است.

مسئولان رژیم صهیونیستی ظهر دوشنبه این اسیر فلسطینی را به علت وخامت شدید سلامتی وی از زندان الرمله به بیمارستان اساف هروفیه منتقل کرده بودند.

پیش از این نهاد رسیدگی به امور اسیران و آزادگان فلسطین درباره شهادت این اسیر فلسطینی به خاطر اهمال پزشکی نسبت به وضعیت سلامتی او با توجه به ابتلایش به سرطان هشدار داده بودند.

وضعیت سلامتی ابوحمید در زندان از ماه اوت سال ۲۰۲۱ میلادی به طور مشخص رو به وخامت گذاشته بود.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.